Härligt med försommar

Denna underbara tid på året är här, det är ljust hur länge som helst (typ) det är sol och det är varmt. Blåser liite för mycket för min smak men förhoppningsvis ändrar det sig. 
 
Dessutom har jag köpt ett par nya (begangnade) rollerblades, 500spänn använda tre gånger! Bra köp, äntligen slipper jag tejpa mina vrister! Fick himla mycke skavsår av mina gamla, men de var utnötta och så saknade jag ett hjul på varje "sko". Så nu har jag börjat köra rollerblades till jobbet i Öjebyn, och det var så härligt, särskillt igår, då körde jag dit, höll ett indoorwalking pass med mina formtoppare och sen körde jag hem vid 21.30 och solen var fortfarande uppe! Men jag ska skaffa mig en hjälm är målet för denna sommar, det är ju lite större risk att ramla med rollerblades jämfört med cykel. Det är bara det att det är en enormt tråkig utgift, men ändå väldigt viktig.
 
Har precis suttit i solstolen ute på balkongen, fått inspiration från fitness magazine, druckit kaffe med en nyttig chokladboll som är godare än vanliga chokladbollar (typ, har glömt hur vanliga smakar för denna är så god). Livet är härligt och solen gör mig glad. Dessutom kommer John hem idag från Sandö, tidigare än det var tänkt :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0