Dags för att spela matcher

Jo just de ja, jag är med i klubbmästerskap i herrklassen, i tennis såklart. Matcherna börjar imorgon och jag spelar kl 16.00 och 18.30, vet inte än om det blir ute eller inne, jag vet inte riktigt om jag vill spela ute eller inne..men hela denna vecka har jag varit ute och spelat så vore väl bäst så, + att det är härligt att få vara ute om det är fint väder. 
 
I veckan har jag bara tränat via arbetspass, men det har blivit många pass. Jag har kört privatpass tennis varje dag med en tjej, jag har hållt i indoor walkingpass och jag har varit ute och sprungit med PT-kunder.. Nog är det härligt att få betalt för att träna, men jag har ju endast fokus på den jag tränar och inte på mig själv, så att de blir ju en viss skillnad. Så vi får se hur tennisen går i helgen, kommer jag att spela "tränartennis" eller mitt vanliga spel? det återstår att se.
 
Det här är ju också en tävling bara för skojjs skull och jag ska försöka att tänka att det inte gör något om jag förlorar..MEN tävlingsmänniskan i mig har svårt att tänka så, min kropp och knopp vill vinna, inte förlora.. även om det är en mindre seriös tävling. Svårt det där, jag kommer med en uppdatering senare... 
 
 
Ni behöver inte hålla tummarna för att jag ska vinna, men håll dom gärna för att jag ska spela bra och ha kul :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0