Alla kan få drömma

Nu när sommaren är på ingång så är det inte kul att bo i lägenhet mitt i stan, men det är jäkligt skönt på vintern! Jag trivs jättebra i lägenheten men just nu är det varmt, solen steker och jag vill ha en egen gräsmatta utanför fönstret.. Så när jag skaffar mig ett hus ska jag delvis ha ett rum som är ett gym, men jag ska även på sommaren ha ett gym på gräsmattan, då ska det bland annat hänga ett TRX band i ett träd! För suget att gå in och träna när solen skiner är inte alls lika stort.. Jag har som ett inre driv i mig att när det är varmt ute och solen skiner så är man inte inomhus.
 
Tänk att träna på en gräsmatta utan skor, typ nån slags cirkelträning, gärna i skugga så det inte är för varmt och sen tar man ett dopp i havet efteråt. 
 
bilderna är tagna från google.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0