Umeå tennistävling

I helgen hade Piteå Tennisklubb klubbresa till en tävling i Umeå och jag har då jobbat som tränare. Kollat på matcher och hjälpt barnen med tips inför match osv. Jättekul att se barnen spela match, är som en helt annan grej än träning. Dom är mycket mer fokuserad! Det har gått bra för klubben, många vinster vilket är kul.

Blev väldigt sugen på att tävla själv och många frågade varför inte jag var med men då måste jag träna mer och sen är mina nerver ofta ute och cyklar. har för hög press på mig själv. Jag önskar jag kunde gå in i en tävling utan krav och spela för att det är kul, skita i om jag vann eller förlorade.. MEN är man tävlingsmänniska så är det inte så lätt.

Vi får se helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0