Twentyfour

Först vill jag hälsa min sambo grattis på födelsedagen! 24 år gammal är karln nu! snart är jag också där... :)
Tyvärr fick jag inte baka någon tårta åt han och inte heller fick jag ge han en stor kram..Detta för att han har utbildning i Sandö i två veckor.. Men vi får ta igen det sen!
 
GRATTIS älskling! <3
 
En liten snabb träningssummering av veckan:
Jag känner mig väldigt nöjd med veckan, träningsmässigt. Har hunnit med en hel del träning och fokus på mycket kondition! Vilket verkligen behövs.
 
Måndag: Löpning 3km, tennis 1h 30 min
Tisdag: Gym helkropp
Onsdag: Crosstrainer 40 min + backgång 10 min och mage
Torsdag: Vilodag, promenad till och från jobb
Fredag: IW 30 min + intervaller 2x2 min x3
Lördag: Löpning 8km + mage
Söndag: Tennis 2h
 
Idag fick jag till ett riktigt bra tennispass, hade riktigt bra träff på bollen och hittade tillbaka till min teknik. Högt tempo, lätt jobbigaste passet på hela veckan. Blev lite yr på slutet, slut på bränsle helt enkelt. Så en banan blev räddningen. Skulle vilja ha pulsklocka på tennisträningarna, känns som pulsen ofta är riktigt hög, idag måste jag ha varit nära maxpulsen. Min pulsklocka som jag har fungerar tyvärr inte längre, måste köpa en ny känner jag. Något som jag behöver i min egen träning och till mina PT-kunder så de skulle va en bra investering. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0