Förkyld

Tyvärr så har jag blivit förkyld.. Jag som hade kommit igång med träningen så bra! Typiskt. Längtar tills jag får fara ut och springa i härliga vårsolen och inkassera endorfiner, men det får än vänta någon dag.
 
Idag har jag jobbat på föreläsning som ska hållas ikväll och nu ska jag ta och vila. Har fällt upp sängen, tagit hit en mysig filt, satt på lugn musik och nu ska jag läsa en bok jag just köpt - Optimal viktminskning 2 av Anki Sundin. Nej jag har inte tänkt gå ner i vikt, däremot har jag ofta kunder som vill det så då gäller det att kunna så mycket som möjligt.
Förra veckan hade min formtoppengrupp en utmaning som innebar att undvika hissar och rulltrappor och istället alltid välja trappen. Ett bra sätt att öka vardagsmotionen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0