Semester

Har hunnit vara till Rom med familjen Widman och nu är jag på väg till Stockholm för att träffa Tess, Amanda & Fanny som jag gick tennisgymnasiet med i Kramfors! Sen ska jag även hinna träffa Anna och Sofie som jag gick med i Umeå :) kommer bli himla trevligt känner jag på mig!

Det var andra gången jag besökte Rom och jag hade nästan glömt hur god Italiens glass är! Pizzan och pastan är överskattade kan jag tycka.. Men absolut, nog har Italien god mat. Det sägs att man ska äta utanför Rom och ej där alla turister befinner sig för att få uppleva den riktiga maten. Finns mycke historia i Rom och väldigt intressant är det om man har en bra guide, vilket vi hade turen att få! Själv har jag aldrig riktigt varit intresserad av historia men denna helg var det riktigt intressant. En stad värd att besöka helt klart!

Men nu är det dags att göra Stockholm osäkert!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0