På väg till Umeå

Sitter i bussen på väg till kära Umeå för att träffa vänner som jag inte träffat på allt för länge! Tyvärr är bussen försenad 45 min då en i bussen blev sjuk, vi stod alltså och väntade på en ambulans i ja de måste ju ha vart kring 30-45 min! Är det tillåtet att ta så länge? Personen hade svår att andas dessutom så de borde ju ha varit prio kan man tycka? Men jag vet inte.

Planen är nu när jag kommer fram att träffa Hanna och se hennes och Stefans nya lägenhet!! Sedan vid 18 ska jag befinna mig hos Anna K där många från gamla klassen kommer befinna sig! Kommer bli så kul att träffa alla igen :)

Hoppas ni alla har en trevlig helg!
Måste ju sedan i ett annat inlägg berätta om mitt nya jobb :)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0