Hej 2013

GOTT NYTT ÅR ALLA DÄR UTE! :)
 
Herregud vad år 2012 gick snabbt! Men vilket år det har varit!
 
Mina höjdpunkter år 2012:
  • Skidresorna till hemavan och riksgränsen
  • Tog examen från Umeå universitet
  • USA-resan med John
  • PT-utbildningen
Tog de första jag kom att tänka på.. det är säkert mycket mer också, men de där är väl de största händelserna.
 
 
Hade en riktigt trevlig nyårsafton i Svensbyn hos Sofie & David som var värdpar. Nyårsmenyn var superb måste jag då säga, till förrätt var det skagentoast, huvudmeny var oxfilé med specialpotatis som jag inte kommer på namnet på, men det var då rackarns gott! För att sedan runda av med efterrätt som bestod av päronhalvor med mintchokladmousse.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0