Blivit förkyld...

Hej igen! kikar in och uppdaterar läget.. Denna vecka har varit oerhört tråkig.. Jag har blivit förkyld, ganska rejäl förkylning, men jag har i alla fall inte haft nå feber, lite temperaturproblem men inte feber. Denna veckan började även tennisträningarna om, så jobbat har jag också gjort, och det har ju varit ganska tungt men det har gått bra ändå. Kul att träffa alla kids igen! Så 0 träningstimmar har denna vecka bestått av :( inte ens en promenad. Tänkte ta en promenad till jobbet idag MEN så var jag och handlade på ica och var helt slut efter det, så då blev det ingen promenad. Hoppas på att jag känner mig pigg imorgon så jag iaf kan ta en promenad till jobbet! Livet är helt enkelt inge kul utan träning enligt mitt tycke.
 
För att istället fokusera på framtiden så har jag i huvudet satt upp några mål för 2013:
 
  • Börja jobba som personlig tränare
  • Få grepp om min knäskada - kunna spela tennis utan att få ont i knät, kunna köra knäböj etc.
  • Individuella träningsmål som jag ska finslipa lite mer. Fler chins, mer i knäböj osv. 
Minns inte om det var något mer jag hade tänkt på, tror inte det. Men det jag vet är att det hela tiden dyker upp mål men just nu är dessa i fokus.
 
Ha en trevlig helg mina vänner.
 
Bild från förra helgen då jag och pappa var på stugan och åkte längdskidor. Härliga vinter. Hur klarar sig folket i söder utan denna härliga vinter? Det är ju så vackert.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0