Australian Open

Det finns få saker som klår en riktigt bra tennismatch i underhållsningsväg. Detta har jag fått uppleva de senaste dagarna! Först matchen mellan Wawrinka och Djokovic, en av de bästa matcher jag sett. Idag såg jag Federer mot Tsonga vilket även den matchen bjöd på riktigt bra bolldueller!
 
Det värsta är att vi inte har eurosport hemma!! Så förra veckan gjorde jag en sjukt bra investering! Jag köpte eurosport för en månad så att jag kan se på datorn samt i mobilen, jag chansade lite för trodde att det skulle hacka väldigt mycket som det har gjort förr när man har sett tennis via internet. MEN det fungerar förvånandsvärt bra! inte bättre än på TV såklart, men fördelen med detta är att jag även kan se på mobilen om jag är borta någonstans.
 
Min förkylning har blivit bättre, dock snuvig ännu. Men jag lyckades iaf få in en träningstimme förra veckan.. eller nä de kan man inte heller kalla det för (i mitt perspektiv), motionstimme kanske. 2 promenader och väldigt lätt styrketräning med gummiband + andra övningar hemma.
 
I måndags körde jag ett lätt gympass på Sensia 24, helkropp.
Igår var jag och körde indoor walking 30 min + gym för att lära mig ny utrustning på ett gym där jag fått jobb!! Ja ni hörde rätt - MÅL NR 1 är uppnått! Mer om detta inom kort ;) Nu blev ni allt nyfikna..... eller så inte ;)
 
Undra om jag kände samma lättnad/glädje när jag fick det där samtalet som Federer kände när han idag vann femsettaren mot Tsonga? Ja man kan ju alltid fundera på saken.. Hade varit liiiite coolare att va i semi i Australian Open DOCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0