Gruppträning

Bloggen lyyser i sin frånvaro. Livet är som ett pussel med tre jobb :)
 
Idag var jag på ica 7-16
 
Sedan på kvällskvisten var det gruppträning med formtoppengruppen, men denna vecka hade jag fixat så att de skulle få prova boxpass och det tror jag blev uppskattat! Eftersom jag inte instruerar i box så fick en annan hålla i det så jag tror han kan få lite nya kunder efter idag, jag ska iaf peppa gruppen att fara och köra eftersom jag tycker det är grymt bra träning! Jag tror det kan vara många som inte vågar fara och prova det så även det var en anledning till varför jag valde att ta in det. Andra onsdagar som jag har hållt i har vi haft cirkelträning, uteträning (styrka och intervall varvat med promenad) samt tabatainspirerat kettlebellpass. Nästa vecka ska gruppen få prova på gymstick!
 
Jag hade nästan hoppats på att gruppen skulle vara ojämt antal (man kör mycke två mot två i box) så att jag skulle få vara med ;) Men så blev det inte, åtta av tio kom så istället körde jag intervallträning i gymmet. Ska komma igång mer med konditionsträningen nu pga av en ny utmaning som är på gång!! spännande!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0