Sånt härligt väder

Idag hade jag min premiär på roller blades, har jag sagt att jag älskar att åka roller blades?? Det är underbart.. Så jag startade dagen med frukost (som vanligt-dagens viktigaste måltid-dagens godaste måltid-förstår inte hur folk överlever utan frukost) Därefter rullade jag iväg mot jobbet, optimist som man är tog det längre tid än planerat så fick gasa på i slutet. Har haft två nya PT-kunder nu på förmiddagen så vi gjorde lite tester & körde även ett pass i gymmet.
 
Rullade sedan hem igen med jäkligt bra musik i lurarna! Väl hemma dödade jag baksida axlar med hög rodd i gummiband för att sen köra slut på magen med 50 sek arbete 10 sek vila av fällkniv på boll, planka på boll, båten, crunch, armbåge till knä & benlyft.
 
Det var dagens vilodag :)
 
 
Nu är jag ledig, ska bara iväg en sväng och se när tennisungdomarna spelar match, det är nämligen tennistävling i Piteå i helgen - godnattbollen heter tävlingen och som namnet så går även vissa matcher på natten.
 
True story..hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0