Indoor walking

Har kört indoor walking nu så mycket jag bara hunnit med inför igår när jag hade min premiär som ledare..
Förra veckan blev det IW-pass Tisdag, fredag, lördag och i veckan måndag, tisdag och onsdag x2
och vet ni vad??!! jag har inte varit så stort fan av det innan, men nu blir det bara roligare och roligare! Speciellt kul var det att hålla i det själv. Tiden bara flög förbi! sjukt va snabbt det gick och herregud vad svetten rann. Dessutom var man så fokuserad på deltagarna och på att komma ihåg var nästa intervall och grepp skulle va så jag glömde av att det var jobbigt och att det var mjölksyra i benen.
 
Idag blir det paus från IW och ska snart fara ut på en längre löppass, 1.2 mil är tanken. Imorgon bara en vecka kvar tills vi far till England! Blir någon vilodag nästa vecka för att vara så fräsch som möjligt i kroppen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0