3 veckor kvar till England

Nu börjar det närma sig till Englandsresan!! Den 4:e juni kommer vi befinna oss en bit utanför England för att springa en hinderbana på ca 2 mil. Efter loppet ska det tydligen vara fest för alla deltagare, ska bli intressant att se hur man ska orka det efteråt... när man vanligtvis inte ens orkar gå ut här i Piteå en ledig lördag. Men de sägs att man ska ta en öl direkt efter loppet så ska man tydligen klara av resten av dagen. Herregud. Detta kommer bli en intressant resa!
 
Jag tränar ganska mycket nu, eller försöker. Jag tränar så mycket mitt knä pallar helt enkelt. Motivationen finns för att träna 2 gånger per dag men det går inte. Fokus ligger på konditionsträning, men har försökt få in minst två pass styrketräning i veckan. Det är så härligt att vara ute och springa nu, speciellt på morgonen... i morgonsolen på isen, jag njuter...i alla fall i början när det inte hunnit bli jobbigt ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0