En update om livet

Ja eftersom jag nu varit borta ett tag tänkte jag berätta för er vad jag egentligen sysslar med just nu.. Jag flyttade ju hem till Piteå och jag trivs jätte bra, här vill jag bo och vill helst inte flytta på mig, enda jag saknar är det perfekta jobbet :) I alla fall så lyckades jag kamma hem ett VG på C-uppsatsen (ja jag tappade nästan hakan så förstår om ni också gör det nu) så nu har jag tagit examen!! för att vara exakt, en filosofie kandidatexamen. Känns mycket bra, synd att inte jobben ligger och väntar på en utan man får gräva fram dem på egen hand, fast det går knappt heller.

Men jag har det ganska fullt upp ändå, jobbar som tennistränare varje kväll måndag-fredag och på helgerna jobbar jag på ICA. Dessutom pluggar jag en kurs på distans via Luleå universitet som heter motiverande samtal, en mycket intressant kurs! Har varit en sväng och kollat in Luleå universitet, inte lika fint som Umeå måste jag säga men det funkar!

Ja så nu vet ni typ hur det ligger till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0