TRX

Har precis varit och tränat med mamma på Sensia 24, hon behöver pröva på lite nya övningar eftersom hon lätt kör fast i samma schema som hon haft i typ 20 år ;)
 
Bland annat visade jag henne lite övningar man kan köra med TRX banden! Körde mycket med dom när jag var i USA men när jag kom hem fanns dom inte på så många gym (inte där jag gymmade iaf). Nu däremot är de mycket populärare och jag gillar dom. Vi körde:
  • Bröstpress
  • Biceps
  • Triceps
Men man kan göra såå mycket mer! Ett bra redskap som man kan köpa hem om man vill träna hemma skulle jag vilja säga. Man ska bara kunna hänga upp det någonstans. Det mest perfekta vore att ha det utomhus på stugan tex, hängandes i ett träd. Träna med underbar utsikt, finns det något bättre? ;)
 

TRX-band

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0