Tandläkarbesök

Hade ett minst sagt lustigt tandläkarbesök idag eller ja det var inte så kul när jag väl kom in till tandhygienisten, däremot innan när jag satt i väntrummet och väntade på att de skulle ropa upp mig. Tillslut kommer en tandhygienist och ropar Hanna Öhman, jag ställer mig upp och det gör en annan tjej också...
Tandhygienisten: Heter ni båda Hanna Öhman?
Jag och tjejen nickar, kollar på varandra och skrattar... Så börjar även hela väntrummet att skratta.
Tandhygienisten blir lite förvirrad och vet inte vem det är av oss som ska till henne, men tillslut kommer hon på
att kolla personnummret i datorn så hon går och kommer tillbaka och det visar sig att jag ska till henne. Visste att det fanns en till Hanna Öhman i Piteå, men vad är oddsen att vi skulle till tandhygienisten exakt samma dag och tid?! Väldigt lustigt var det i alla fall :)
 
Annars idag har jag pluggat anatomi, förbereder mig för PT kursen.. Men nu är det dags att fara och jobba! Har förövrigt nu jobbat 3 veckor utan ledig dag, var ledig lördag den 6e oktober och på lördag smäller det, då är jag ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0