Motiverande samtal

I veckan är det fullt upp, läser ju en distanskurs via Luleå universitet så i veckan har vi haft obligatoriska moment på plats, så onsdag, torsdag och fredag spenderas i Luleå, och direkt jag kommer hem är det jobb på tennishallen. Nu idag hade jag lite lugnare schema, är ju faktiskt hemma och äter nu innan jag börjar :) Igår åt jag inte middag förrän 20.30 (!)

En uppgift vi har haft är att spela in en ljudfil när man håller i ett motiverande samtal, så jag spelade in ett med John där han skulle spela en person som vill röka. Detta samtal var jag då tvungen att spela upp idag inför halvklass med en massa okända människor, men nog gick det bra! Jätte bra inlärningsmoment :)

Nä nu måste jag fara till tennishallen! För att sedan gå och lägga mig och fara till Luleå 07.00 imorgon. hårt liv men lärorikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0