Måndag och oktober

Tänk om denna förkylning nån gång kunde ge med sig.. När vi kom hem från resan blev jag sjuk, fick feber osv sen blev jag ganska fort frisk, började träna osv och så blev jag sjuk igen.. Det sägs att man ska vila lika många dagar som man har varit sjuk, alltså om jag haft feber tre dagar ska jag vila minst tre dagar till vilket jag även gjorde men det hjälpte ändå inte. Veckan som var har jag bara spelat tennis och inget mer (blev ganska många timmar iof), men i veckan ska jag även börja med lite lättare styrketräning..
 
Denna månad ska jag köra järnet i gymmet eftersom jag den 4e november påbörjar min utbildning till personlig tränare via SAFE! ska bli så himla kul :)
Bild tagen nu i sommar på stugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0