Uppdatering: utbildning i Sthlm

Nu börjar man ju bli en riktig fena på det här med kollektivtrafiken! Kan liksom sitta avslappnad och veta att jag är på väg åt rätt håll typ. Första dagarna satt man ju på helspänn för att hinna av på rätt station;)

Annars då?! Det är fullt upp här! Går hela dagar, pluggar på kvällarna för att lära mig så mycket som möjligt! Framförallt har jag insett att det här är precis det jag vill jobba med:) visste väl det innan också egentligen men ändå! Blir bara roligare och roligare.

Vi är mycket i gymmet här på Sats Medborgarplatsen och övar, man ser många olika typer av människor som tränar där, allt från Arne 90 år till Gladiatorn Prime! Även biffiga tanter på 60+ som kör tung styrketräning.. :D

Nu är jag på väg hem sen har jag en hemläxa som ska göras + plugg inför tenta.

Ha en trevlig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0