Trapezius

Det var ett tag sen man hade sån här träningsvärk i övre trapezius! Det är nog från styrkestötarna jag körde igår. Men de är bra.

Imorgon börjar äntligen steg två - styrketräningsinstruktör! Och nu kör vi fredag-torsdag 8-17.30 all in :D

Under de här dagarna jag varit i Sthlm har jag insett att - hit vill inte jag flytta. Vi får väl se om jag ändrar mig det är ju trots allt några fler dagar jag ska vara här.

Det är tur att jag har Lina som jag bor hos medans jag är här, hörde nån som betalade 500 kr per natt på ett vandrarhem (!) jag hade blivit ruinerad ju. Men nu har Lina åkt hem till Piteå så jag är helt själv! Det känns tomt men jag kommer ändå ha fullt upp i helgen.

Nu ska jag fortsätta plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0