Träningsmotivation

Hur är er motivation till träning så här i höst mörkret!?
 
Min är på topp nämligen, mest troligt pga utbildingen i sthlm.. :) Skulle kunna riva av ett till pass för dagen här hemma, men tyvärr har jag en kropp som säger nej. Eller mest är det väl mitt förbannade knä som jag helst skulle vilja hugga av (typ). Så till er som har en helt fungerande kropp som exempelvis kan vara ute och springa utan smärta / köra knäböj etc - NJUT! Jag skulle iof kunna köra armhävningar eller något men då är det ju så att jag har ruskigt mycke träningsvärk i bröst/axlar/triceps så där går överkroppsträningen bort.
 
Jag får vara glad att jag åtminstone kan köra hyffsat bra träning, men blir det många och långa pass då är knät kört.
 
Har nu stått i kö för att göra magnetröntgen i 8 månader! Inga snabba tag här inte....
 
 

Hur som helst fick jag ju ett himla glatt besked idag i brevlådan!! Mitt resultat på teoriprovet, I made it!! Fick dessutom det här snygga diplomet:

Så nu kan man börja fokusera på nästa del som är personlig tränare, 2 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0