Stockholmslivet

Idag har jag pluggat muskler, dess fäste funktion mm. Därefter träffade jag Sofie Berggren i Solna över lunch! Vi läste i Umeå tillsammans och hon är numer bosatt här i sthlm så det var trevligt att hinna ses en sväng!:) Sen skulle jag och Lina ta oss till Barkarby för att gå på outlet och Ikea, men vi blev fast i tågtrafiken pga strömavbrott eller nå! Kaos!! Trodde inte vi skulle ta oss dit men tillslut så.

När vi väl kom dit så hittade jag ett par nya skor på vagabond outlet sen lite smått och gott på IKEA, finns såå mycket jag vill ha på Ikea men går ju inte direkt att ta hem på flyget.

USA val inatt, blir spännande att vakna imorgon och se vem som vunnit!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0