Sats Regeringsgatan

Nu har jag prövat gym nr 2 vilket var Sats nyöppnade CrossFit box! Där fanns klättervägg, kettlebells, romerska ringar mm.. Jag hade gärna gått på deras CrossFit pass (gruppträningspass) men det var väntelisa och fullbokat flera veckor framåt.. Suck. Hoppas jag får plats i december när jag åker ner igen!

Jag tränade iaf på styrkestötar, alltså en frivändning följt av en push press.. Försöker förbättra min teknik där, går hyffsat. Så jag prövade köra en så kallad grace vilket är 30 reps styrkestöt på tid. Tjejer ska ha 45 kg killar 60, men så bra är inte jag (än) ;) så jag körde på 30kg, riktigt jobbigt. Sen körde jag:

* Burpees 15st följt av 15 utfallssteg x 3 set
* hantellyft
* axeldrag

Sen var jag gode trött.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss o Kram !!

2012-11-07 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0