Hämtat ut lite paket

Har precis varit och hämtat ut lite paket från posten! Ett var den gröna förpackningen (på bilden) det är ett kasein protein som tydligen ska vara gott. Kasein är ett protein som tas upp långsamt i kroppen till skillnad från vassle, så kasein är bra som kvällsmål eller mellanmål mm. Jag har främst köpt det för att jag läst på bloggar att det är bra för att göra chokladpudding mm.:D Ska återigen prova på det här med nyttiga efterrätter.. har misslyckats ett antal gånger men nu är jag på G igen ;)

Böckerna på bilden beställde jag när jag gick utbildningen i Sthlm, vi fick himla bra rabatt på sisu idrottsböcker så så passade jag på att köpa 2 böcker.

Boken som heter muskler har jätte tydliga bilder på vart musklerna sitter plus dess ursprung och fäste mm. Den andra boken heter styrketräning och den går in ganska djupt på fysiologiska effekter med styrketräning samt styrketräning för unga, gravida, äldre och olika idrotter. Har inte hunnit läsa igenom, men den verkar vara ganska bred och folk jag pratat med säger att den är grymt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0