En dröm jag hade

Ja ibland kan man ju drömma lite konstigt om nätterna så tänkte berätta en lustig dröm jag hade förra natten.. Jag var i USA och gick runt i någon stad samt på stranden.. På 1 dag hann jag bli tillfångatagen av polis 3 gånger.. Anledningen var för att jag höll på med att vicka tårna och fotlederna.. Jag kunde bara inte sluta och poliserna cirkulerade överallt, den tredje gången jag satt i fängelse sa jag till mig själv att nä nu måste jag försöka undvika polisen, försöka gömma mig någonstans. Hade jag blivit tagen en till gång hade jag varit tvungen sitta i fängelse 1 månad eller nått sånt.. Sen kommer jag inte ihåg nått mer ;)

intressant de där med drömmar, vart kommer allt ifrån?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0