Dag 1 - Styrketräningsinstruktör

Idag har jag befunnit mig på medborgarplatsen i en SAFE lokal och sugit in så mycket information som möjligt och det är ju så intressant! Har mestadels haft föreläsningar idag med några små övningar här och där. Huvudämnena för dagen var Instruktörsrollen och kommunikation samt träningslära. Nu framöver kommer vi att befinna oss mycket i gymmet så det kommer bli kul!
 
Denna fredagskväll tillbringar jag med mig själv och böckerna! Mycket info som ska nötas in på få dagar, redan på torsdag har vi tenta och praktiskt prov, undra hur nervös jag kommer va då egentligen.... ;) Men man kan ju inte göra annat än sitt bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0