Axlar & bröst

Känner mig lite lätt skakig i armarna, var riktigt jobbig att hålla upp duschsslangen ovanför huvudet när jag duschade efter träningen. Detta tyder på att jag lyckades plåga axlar och bröst idag :D
 
Just nu skriver jag inte upp hur mycket vikt jag kör på, jag räknar knappt heller reps eller set utan jag kör tills jag känner mig trött i armarna och det funkar också!
 
Övningarna jag körde idag var:
 
Bänkpress
Militärpress
Cabel cross-overs
Hantellyft framåt+sidan
Armhävningar
Situps + plankan
 
Utförande: Ställ dig med ett ben framåt och ett ben bakåt i en stadig position. Kolla rakt upp och brösta upp dig. Dra sedan kablarna tills de möts framför dig. Låt sedan kablarna gå bakåt till utgångsposition. Övningen liknar övningen flyes men görs stående. (www.muscles.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0