Dags att prestera då

Nu på morgonen har jag varit på ett möte med Korpen här i Umeå. Den 24:e april ska jag nämligen hålla i ett föredrag om fysisk aktivitet för olika företag. Det kommer delvis handla om hur mycket företag kan tjäna på att satsa på friskvårdsarbete som inkluderar fysisk aktivitet! Så då får jag verkligen sätta mina kunskaper på prov ;) Men det ska verkligen bli jätte kul!

Och nu idag börjar C-uppsats kursen. Så på måndag ska jag följa med en hälsovetare som ska göra hälsoprofilbedömningar på ett företag. Ska göra praktik på Pitehälsan för er som inte vet, och samtidigt skriva en C-uppsats som syftar till att undersöka hur hälsoprofilbedömning kan motivera individer till att göra en livsstilsförändring.

Nu har jag många roliga, spännande saker framför mig! Så nu är det dags att visa fram fötterna och börja prestera, alltså visa vad man har lärt sig under dessa tre år på utbildningen! Känner pressen ;) Men det gör mig också mer motiverad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0