Träningsvärk

Idag har man rejäl träningsvärk i ryggfiléerna! Men de är härligt, jag blir numer besviken ifall jag inte har träningsvärk dagen efter, eftersom det då inte känns som jag tagit i tillräckligt.

Imorse var jag hos sjukgymnasten igen. Eftersom det inte har blivit bättre i knäet efter 5 månaders rehab råder han mig nu att kontakta en doktor därefter röntgen och ortoped eftersom han misstänker att jag har brosk som irriterar. Det blev ju lite knepigt nu eftersom jag flyttar, så då måste jag typ gå igenom processen igen, dvs kontakta vårdcentral osv..Om jag hade varit här i Umeå hade han kunnat kontakta en ortoped som han kände. Men jaja nu blir det som de blir, inget att göra åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0