Tennissugen

Jag börjar känna att det är allt för länge sen jag spelade tennis.. Jag går runt här hemma och svingar i luften märker jag, det tyder på att det börjar bli dags att plocka fram tennisracketen.

Problemet är att man måste spela regelbundet för att känslan ska finnas. Nu när jag bara har spelat en gång och sen har det dröjt någon månad blir det inte bra. Kommer fel till bollen och ja känslan i slagen finns liksom inte där. Längtar efter känslan när man får till det perfekta slaget, typ en klockren rak backhand. Hoppas på att börja spela lite mer när jag flyttar till Piteå :) Bara knä-helvetet håller.. Börjar bli så enormt less att endast köra gym och rehab.. Skulle även vilja köra mer kettlebells och crossfit träning, men he går it i dagsläget. Tro mig jag har prövat.


hehe, ser ni vem detta är? ;)

Kommentarer
Postat av: Annica Öhman

Söta Hanna ca 12 år .Kalle anka cup i Båstad ?? Kram !!

2012-03-08 @ 19:41:07
Postat av: Sandra

Oj så söt!

2012-03-08 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0