Påväg till Piteå

Gud så kul det ska bli att få komma hem till vår nya lägenhet! Medans jag har städat och packat ur vår lägenhet i Umeå har John varit i Piteå och fixat i vår nya lägenhet, just nu läggs även nya golv i köket så förhoppningsvis är de klart imorgon :)

Innan jag satte mig på bussen var jag och letade nå middag att äta på sjukhuset och jag blir då väldigt besviken. Det enda som fanns var massa olika typer av vita mackor med diverse tillbehör, kebab, hamburgare, osv. Hallå?! INTE okej för ett sjukhus, vill dom ha fler patienter eller vad är de frågan om?! Inte ens kunde dom erbjuda mig mörkt bröd till hamburgaren. Dessutom var kassören otroligt otrevlig, så då blev jag ännu mer irriterad. Finns mycket bättre mat att köpa på universitetet till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0