På väg till Piteå

Imorse när klockan ringde så satte jag mig upp och kunde inte komma på vad det var jag skulle göra. Skulle jag till skolan? eller kanske till jobbet? träna? Jag var helt enkelt väldigt trött och helt borta. Men snabbt kom jag ju på att jag skulle åka med bussen till Piteå. Jag somnade ganska sent igår, jobbade till 22.15 och sen skulle jag packa och fixa, så de blev inte lika många timmars sömn som jag är van vid.

Nu sitter jag i alla fall på bussen. Ska nämligen träffa min praktikplats (Pitehälsan) där jag ska göra min C-uppsats. Sen ikväll ska jag fara och kolla på vår lägenhet! Gud vilket spännande dag detta ska bli :) Känns som att jag kommer få svar på många frågor som jag gått och funderat på.


BTW, har nyss ätit en skyr (vanilj) det är ju studentrabatt på den nu (för de som har fixat icas studentrabatt) kostar endast 10kr! En rekommendation till er studenter där ute! Om inte ni har skaffat ICAs studentrabatt så bör ni göra det, mycke rabatter och grejer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0