Gym med Kajsa

Nu på förmiddagen har jag och Kajsa varit på gymmet, det blev rygg och triceps. Jag lyckades klara 2 chins, vilket jag tror jag aldrig klarat förut, inte ens på tennisgymnasiet :)

Dessa övningar körde vi:
  • Chins
  • Raka marklyft (för min del eftersom knät inte pallar vanliga) Kajsa köttade på med vanliga!
  • Latsdrag
  • Rodd
  • Pushdowns triceps (drop-set)

Så nu är man helt slut, och händerna mår inge bra efter alla dragövningar. ;) måste nog skaffa mig gymhandskar, hade tänkt att jag skulle härda händerna och köra utan men de verkar inte funka.

Nu ska jag äta lite lunch och sen hade jag tänkt ta mig till UB (universitetsbiblioteket) för att gå igenom lite litteratur inför C-uppsatsen.

 

Hoppas ni har en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0