Flytt till Piteå

Nu är det klart!! Vi har fått en lägenhet i Piteå!
Så vi har fått vår lägenhet i Umeå uppsagd till 1:a April och så flyttar vi in i den nya i Piteå den 1:a April!
Ibland ska man ha tur :)

Visst känns det tråkigt att flytta ifrån alla här i Umeå, men samtidigt så går det ju väldigt snabbt att fara hit och hälsa på. Hoppas bara att allt löser sig med jobb, utbildning mm så man har råd med livet. Nån gång ska jag väl lyckas få mitt drömjobb och jag hoppas jag får det i Piteå (skellefteå eller luleå funkar också) bara det handlar om kost/träning/hälsa så är jag nog nöjd! ;)

I veckan hade vi en föreläsning om hur man tar ut examen, aaah de börjar närma sig på riktigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0