Sveriges mästerkock

Nu har jag sett Sveriges mästerkock och jag fick typ rysningar under hela programmet, jag blir så glad när jag ser glada människor, det känns som att jag känner deras glädje och lättnad när de får veta att de gått vidare till exempel. Sen börjar jag typ gråta när det är någon som gråter eftersom den inte gått vidare. Om jag ser ett program där någon har gjort illa sig då får jag en obehaglig känsla i kroppen.. Är detta normalt?!

Förövrigt så är det ett himla bra program och jag blir inspirerad att laga mat! Hade dock velat kunna lite mer om matlagning, men ju mer man lagar desto mer lär man sig :)




Keso/kesella mellanmål med diverse frukt och nötter är något som alltid funkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0