Knäproblem

Idag träffade jag sjukgymnasten för att få ett nytt träningsprogram. Vi var på ett mindre gym i stan som hette formtoppen, jätte mysigt och litet gym med en massa tränande pensionärer! Ganska stor skillnad från IKSU om man säger så :) Alla var så trevliga!

Eftersom mitt knä fortfarande är väldigt ostabilt även fast jag kört rehab väldigt hårt, ska jag prova köra detta program nu i 2 månader.. Om mitt knä inte är bättre kanske det blir magnetröntgen eller något. Han sa att det kanske finns brosk som ligger och irriterar. Om jag förstod det hela rätt.

Det är så himla svårt att förklara, svårt att förstå mitt knä, ena dagen kan jag springa, nästa dag kan jag inte springa. Ena dagen går rehab jätte bra, nästa dag då kan jag inte köra utfall eller benböj. Frustrerande. Man blir så begränsad i sin träning.. Men jag får helt enkelt lyssna på knäet, känns det bra så kör jag, börjar jag känna av det slutar jag innan det är försent.

Men jag ger mig inte! Jag kämpar vidare, lyssnar på peppmusik när man blir less. Vad skulle man göra utan musik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0