Funderingar

Just nu funderar jag mycket på vad jag ska göra till hösten när jag tagit min examen. Söka jobb ska jag ju såklart, men jag är ju sugen på att gå en PT-utbildning (personlig tränare). För att jobba som det krävs det på de flesta gymmen att man har en licens och då måste man gå en särskilld utbildning. Finns en mängd olika PT-utbildningar här i Sverige, det gäller bara att välja rätt. Dom flesta ligger ju såklart i södra Sverige.. Har hört mycket om The Academy och Personal trainer school, mest lockar den förstnämnda pga olika anledningar.. Men det blir ju dyrt om jag ska åka fram och tillbaka till sthlm.. Därför har jag börjat fundera på Amplius som tydligen ska ha utbildning i Umeå, i framtiden Luleå (när vet jag inte). Dessa utbildningar kostar en hel del, därför känns det viktigt att man väljer rätt! Det tåls att fundera på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0