En utav mina drömmar

Jag har många drömmar som jag vill uppfylla här i livet. En utav dom är att åka offpist i perfekt pudersnö och i  strålande sol..


Ungefär så här ska det se ut, fast med skidor! Snowboard har jag åkt men kärleken för slalom är större, man är liksom så fast i snowboard, slalom är mer fritt ;)

Just nu är jag på jakt efter ett par nya skidor, men det är inte lätt, det är som att leta i en djungel. :)

Två skidresor är i alla fall inbokade:
  • Hemavan med IVP (klassen plus ettor och tvår) i februari
  • Riksgränsen med IKSU i april

Innan dess ska jag ha hittat mig ett par extraordinära skidor ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ser inte helt fel ut må jag säga! Jag har ett par finfina skidor i nyskick (bara åkt 2 gånger och jag skäms för det!) som du gärna får låna om du vill det :)

2012-01-12 @ 10:00:33
Postat av: Hanna

Jasså du, då är det dags att åka mer då! ;) Tack så mycket för det, men jag har ett par som jag åker med nu, dom är bara lite slitna så därför köper jag nya.:)

2012-01-12 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0