Dagens träning

Eftersom matchen började 9.30 så hann jag fara och gymma imorse. När jag tränar gym direkt på morgonen brukar jag ta en proteinshake och ev. en frukt, alternativt ett ägg och en frukt. Att äta frukost precis innan träning funkar inte, heller inte att träna på tom mage. Därför är det perfekt att äta litegrann före träningen sen äter man en större frukost efter träningen.

  • Dagens pass var bröst, axlar och triceps

Men först uppvärmning: cross-trainer 10 min

- Armhävningar
- Militärpress
- Lutande hantelflyes
- Utåtrotation i kabel
- Inåtrotation i kabel
- Triceps pushdown
- Sneda kabeldrag
- Triceps kickbacks

Tyvärr så forlorade just Federer efter 4 timmar mot Nadal. Men matchen bjöd på en hel del magiska poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0