Dagens bravader

Imorse hade jag ställt klockan på 07.00 för att hinna träna innan skolan. Men tydligen så hade min mobilt laddat ur under natten så jag vaknade vid 08.00 och kände att något var fel, sån tur var missade jag inte seminariet i alla fall. Men irriterande är det, så jag måste nog köpa mig en riktig väckarklocka! Nu litar jag inte på min telefon nå mer, har hänt förr att klockan inte ringt nämligen.

Så dagens "träning" blev istället Leos lekland med Michelle och Sandra samt Michelles syskonbarn Julia & Jeremias. Det är fasen jobbigt att springa runt i barnens tempo och leka! ;)

Sen skulle jag jobba kl 17-22.30... så nu är jag helt slut efter dagens bravader men gott kommer jag att sova :)


Sandra & Jeremias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0