Produktiv dag

I helgen jobbade jag både lördag och söndag, vilket gjorde att jag inte hann fixa så mycket som jag hade tänkt. Men
idag slutade vi tidigt så först for jag och tränade, fick massa energi så när jag kom hem lyckades jag börja på min "att gör lista". Bland annat så har jag rensat papper och diverse andra grejer (är expert på att spara saker), städat, gjort musli osv. Sen har jag även fixat vårt vardagsrumsbord, det var nämligen så att John skulle blåsa ut blockljusen en kväll..Men han blåste för hårt så det kom stearin precis överallt inklusive i hans ansikte, läskigt!! Men det gick bra, för bordet gick det inte lika bra.. Fick bort allt stearin till slut, men inte fettfläckarna. Då fick jag nyss ett utmärkt tips av Sofie, vilket var att lägga en handduk på bordet och stryka med strykjärn på handduken och då skulle fettfläckarna försvinna.. Idag tog jag äntligen tag i det där och det funkade! nu är bordet glansigt, rent och fint igen! Tack Sofie! :)


Har förövrigt just sett debatt mellan LCHF anhängare och de som är emot! Spännande men alla debatter slutar alltid för fort tycker jag, man vill höra mer! :)

Nu ska jag sova, imorgon är det en sån där dag med både skola och jobb.. Sen får jag träffa John för han kommer äntligen till Umeå :)

Kommentarer
Postat av: Linn

SV;

Ja, det var ju hela poängen med mitt inlägg. Att vi mår bra av olika.

2012-02-15 @ 08:46:03
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0