Mot Piteå

Nu sitter jag på bussen påväg till Piteå, älskar att bussen har internet och eluttag! Bussresan går så mycket snabbare då, hade tänkt att jag ska göra lite nytta såsom att kolla lite jobb på platsbanken, skriva klart hemtenta och skriva klart CV. Får se om jag lyckas med detta. Kan ju hända att man börjar läsa bloggar och kolla facebook också.....

Vi har iaf hyffsat lugnt i skolan just nu så då passade jag på att fara idag, missar en lektion imorgon men det måste man ju få göra ibland också ;)

Imorse gick jag till IKSU för att hämta ut ett CMS-travelpass, med detta kort kan jag träna gratis på de gym i Sverige som har denna förmån. I Piteå på Step-in har dom just detta så därför har jag alltid möjlighet att träna på gym även när jag kommer hem :)

Dagens bussmat blev:
  • Kesella blandat med fun light och lite olika nötter. mums!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0