Tillbaka i Piteå

Ja nu är jag hemma i fina Piteå igen och här finns det julstämning.. I Stockholm var det bara slask.. ;) Det är skönt att vara hemma men det är ändå tråkigt på ett sätt, hade så himla kul där under utbildningen och man bara matade in information.. fanns liksom inget ämne som inte var intressant.. Jag vill gå fler utbildningar, framför allt vill jag gå en kostrådgivarutbildning via SAFE! det är himla kul att lära sig nya saker och få dessa AHA-upplevelser..
 
I tisdags gjorde vi ju tre prov kan man säga, två praktiska som var en PT timme och därefter testmetodik, sen på eftermiddagen var det en teoretisk tenta.. Hur det gick vågar jag inte säga något om, man har ingen aning hur lärarna bedömmer.. Det är bara att vänta och hoppas!
 
Har precis kommit tillbaka från jobbet, första dagen på ICA... var säkert över 2 månader sen jag jobbade där och det händer ju att man kollar klockan ett antal gånger tyvärr.. hoppas få börja jobba som PT snart!! :)
 
Här är en bild då vi tränar efter skolan på Sats medborgarplatsen! Jag är hon i vit tröja som försöker ta en någorlunda snygg bild ;) De andra på bilden är Sebastian, Julia, Kristoffer, Jens, Oscar och Sofia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0