Styrketester och maxpuls

Jag har varit dåligt på att uppdatera här men det skyller jag på bloggappen som inte har fungerat.

Vi gör en massa roliga saker på utbildningen och jag lär mig så mycket hela tiden och det är SÅ intressant! Men nog börjar jag längta hem såklart.

Igår körde vi maxpulstest på cykel vilket inte är min starka sida, mina ben gick in i väggen, typ så kändes det. Körde intervall på löpband idag och kom upp med god marginal över maxpulsen på löpband till skillnad från cykel. Intressant, men inte så konstigt eftersom jag aldrig tränar spinning utan jag springer ju helst :)

Har även gjort maxtester i styrka osv.. Slog mitt rekord i bänk, 50kg 1 reps blev det. Så det var jag iaf nöjd med!

Här kommer lite bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0