Snökaos i Stockholm

Ja verkligen vad snön ställer till det för stockholmarna! Tunnelbanan var sen och seg imorse så jag blev sjukt stressad eftersom jag eventuellt skulle komma försent men prick 08.00 befann jag mig i Safes utbildningslokal! Och det var i princip tomt i klassrummet, de flesta blev försenade. Någon blev 2h sen till och med, satt fast i trafiken helt enkelt. Jobbigt läge. Utöver detta har det varit en mycket givande dag med överbelastnigsskador och kroppsanalys!

Frågan är hur jag ska hinna lära mig allt?! Trodde jag kunde relativt mkt, men icke. Finns mycket att lära inom denna bransch och fullärd blir man aldrig! Men det tycker jag är positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0