God Jul och god fortsättning

Det var visst ett tag sen jag skrev, hoppas ni har haft en riktigt god jul! Själv jobbar jag och står i, blev mycket jobb direkt jag kom hem från sthlm men nu har det lugnat ner sig lite.. Fick vara ledig Julafton, juldagen och annandagen så det var inte helt fel :)
 
Juldagen går man ut på challange här i Piteå, jag hade inte köpt någon biljett för det hade jag inte tid att tänka på när jag var i sthlm. Så för att komma in bör man gå ut tidigt, så jag Sofie och Mia gick 20 min efter att de börjat släppa in folk dvs 20.20 ... Vi såg kön, tänkte orkar vi? frågade vakten om det är någon ide att stå i kö, som då säger att vi bör komma in, hon hade räknat osv.. Vi står i kön 45 min i -20..När vi äntligen börjar närma oss börjar vakterna räkna igen och det slutade med att vi hamnade jävlat först i kön utan att komma in. så det var bara att fara hem! Så det var ju lite irriterande.. minst sagt..
 
Annars tränade jag idag efter jobbet, körde marklyft och det gick riktigt bra! Har nog aldrig gått så bra i min marklyftarkarriär! så jag är riktigt nöjd.
 
Det var allt för mig idag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0