Då var det dags att börja blogga igen

Ja nu var det ett tag sen sist, men efter mycket om och men är jag nu sugen på att börja skriva lite här ibland..
Dels så läser jag hela tiden massa intressanta grejer på olika sidor på internet som jag vill dela med mig av och så vill jag skriva ner det jag tycker är intressant så att jag kan läsa det igen sen, annars har jag en tendens att glömma bort vad jag läst och vart.. Sen är de ju som skönt att få skriva av sig lite ibland!

Nu har det då gått ca 2 år sen jag sist skrev och mycket har såklart hänt sedan dess. Just nu går jag sista året på Idrottsvetenskapliga programmet i Umeå och jobbar samtidigt extra på Ica Maxi. Min tenniskarriär ligger på is, förtillfället så spelar jag ingenting i princip.. Skulle kunna skriva ett helt inlägg om detta men för att fatta mig kort så tränar jag nu allt möjligt på IKSU istället. :) Är ihop med John, vi flyttade ihop i en trea förra hösten men nu har han kommit in på brandmansutbildningen i Sandö så just nu bor han där och jag kvar i vår lägenhet. Förhoppningsvis kommer han in på distans till våren så han kan flytta tillbaka. Men han måste ju också få prova på kramfors livet;)

Annars så kan jag tycka det är lite läskigt att vem som helst kan läsa min blogg och man har ingen aning om vem som läser heller.. menmen vi får se hur det går!

Något annat som också är negativt med att blogga är att det tar tid, nu skulle jag egentligen plugga men istället så skriver jag här.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0