Vad gör jag nästa år?

Nu är det sista året på min utbildning och mina tankar snurrar fram och tillbaka... vad kommer hända nästa år? vad gör jag då? vart bor jag? allt känns så osäkert.. jag har aldrig varit i denna situation, jag har alltid förut haft klart vad jag ska göra.. Men nu har man ju ingen aning, man är ju liksom inte garanterad ett jobb. MEN

Något som jag vet är i alla fall att jag vill jobba med:
  • Att vägleda människor till ett friskare och hälsosammare liv. Genom främst träning & kost.

Så tanken med min blogg är att den ska vara en början till detta. Genom att ge tips på goda och nyttiga recept samt ge inspiration och mer kunskap om träning :) Sen tror jag också att jag lär mig mer när jag får skriva ner saker som jag läst.

Nä nu ska jag fokusera på nuet, det är ju trots allt ett helt år kvar tills jag är klar. Idag ska vi nämligen sätta ihop
ett gympapass för hjärt- och lungföreningen i Umeå, kommer nog bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0